Weekend 5-7 juni TdPB

7 juni 2020 - Geldrop, Nederland

Een kort verhaaltje deze keer.
Vrijdagochtend wilde ik lekker uitslapen maar om stipt half 8 was ik weer wakker. Toch maar even omgedraaid. Verder het weekend bij mijn moeder gebleven. Nog samen wat dingetjes gedaan en nu is het zondagavond. Morgenvroeg wil ik om 8,00 uur op de fiets zitten richting het Westen. Nog 150 km te gaan voordat ik thuis ben, de langste afstand tijdens deze vakantie. Ik hoop er om 18.00 uur te zijn. Het zal grotendeels droog zijn en de noord-westenwind varieert tussen 2 en 3. Bij thuiskomst heb ik dan 1600 km gefietst in 16 fietsdagen en Nederland bekeken zonder toeristen! Tot morgen ( of dinsdag🤪).

1. Trees Persoon:
    7 juni 2020
    Marjon, Goede reis terug naar huis en de groetjes aan je moeder!
  2. Marjon:
    Dank je Trees. Groetjes van mijn moeder.
  3. Jan van Westerneng:
    7 juni 2020
    Dan wens ik je morgen fijne fietstocht naar huis Marjon, en ik hoop voor je dat je het droog houd.
  4. Marjon:
    Dank je Jan
  5. Annemarie:
    7 juni 2020
    Ook van mij groetjes en hoe langer je over de terugreis doet hoe langer je vakantie duurt🤪. Geniet ervan!!!
  6. Marjon:
    Ga ik doen. Dank je wel
  7. Annemarie:
    7 juni 2020
    Ook van mij de groetjes! En Marjon hoe langer je morgen over de fietstocht doet, hoe langer je vakantie duurt 🤪. Geniet ervan!!
  8. Agnes:
    8 juni 2020
    Succes met de laatste kilometers Marjon.