11. Maria Hoop - Tegelen

6 mei 2023 - Venlo, Nederland

Gisteren nog tv gekeken. Het grachtenconcert ter ere van Koningsdag.

Goed geslapen en vanochtend zelf het ontbijt klaargemaakt en Kees heeft de afwas gedaan.

Om ongeveer 9 uur vertrokken we. Het zonnetje scheen en het zou een mooie dag worden. Pas rond 5 uur werd er een bui verwacht. We fietsten weer naar de route toe en hadden deze ook gauw weer opgeknapt. We fietsten weer door weilanden en langs de aspergestekers. Er was volop drukte op de velden.

na wat kilometers gingen we het bos in en fietsten we weer over bospaden, dan van zand en dan weer grind. Beide soort wegen zaten vol met gaten, mede doordat ze in de bossen volop aan het snoeien waren en met enorme tractoren boomstammen aan het verplaatsen waren. Dan weer was en klimmen waarna ook weer de afdaling volgde. Op een gegeven moment kwamen we bij een enorm groot privé terrein aan. Merk, Marahishi. Dit was een universiteitcomplex waar onderzoek gedaan werd.
Het volgende stond op internet;

In 1990 is Maharishi met zijn wetenschappelijke staf in Vlodrop neergestreken. Sindsdien is MERU het internationale hoofdcentrum dat onderzoek en onderwijs coördineert en grote projecten begeleidt. U kunt hier tijdloze Vedische Kennis met totaal inzicht in de natuurwetten en het bewustzijn vergaren. Kennis die ooit door zieners in hun eigen bewustzijn is ontdekt.

1. Trees Persoon:
    7 mei 2023
    Dat ziet er goed uit, die pint!